POLSKI ENGLISH TEXA


Warning: Use of undefined constant en - assumed 'en' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/users/texa/public_html/index.php on line 122
  O nas
     Strona powitalna
     Historia firmy
  Produkty
Dla sadownictwa
   Sygnalizator parcha AVI-201
   Sygnalizator parcha AVI-2001
   Miernik gazu avi-gas
   Miernik gazu avi-gasmax
   Automatyczny miernik gazu avi-gasauto
   Serwis mierników gazów
 
Dla motoryzacji
   Zasilacz buforowy ZB-15
   Zasilacz buforowy ZB-215
   Ładowarka akum. ZB-25
   Lampa jarzeniowa
   Lampa ZSL-211
   Przetwornice napięcia
   Intekom samochodowy
   Zestaw termobox
Inne
   Zasilacz buforowy ZB-12


   Cennik
  Kontakt
   Nasze adresy




 
 

Serwis mierników avi-gas firmy TEXA



Uprzejmie informujemy, że od kilku lat nie jeździmy do Grójca i okolic w związku z czym miernik do kalibracji należy dostarczyć kurierem lub osobiście.
Z przyczyn technicznych kalibracji miernika nie jesteśmy w stanie wykonać na poczekaniu.

Jeśli zamierzasz do nas zadzownić, przeczytaj najpierw tę stronę do końca.
Jak rozmawiamy przez telefon to w tym czasie nie serwisujemy urządzeń, a zależy nam aby jak najszybciej wykonać serwis dla Państwa .


Jeśli chcą Państwo przysłać urządzenia na serwis/kalibrację należy:

W przypadku mierników przenośnych :

  • Spakować miernik do skrzynki załączonej w zestawie,
  • Do skrzynki włożyć wężyk pomiarowy i ładowarkę,
  • Opisać zaobserwowany problem,
  • Dołączyć swoje dane: Imię, Nazwisko, numer telefonu, dane do faktury,
  • Zabezpieczyć skrzynkę przed uszkodzeniem owijając ją np. folią bąbelkową, spakować w pudełko kartonowe
  • Wysłać na adres podany poniżej ubezpieczając przesyłkę. Preferujemy firmę kurierską DPD.

W przypadku mierników automatycznych:
  • Opisać zaobserwowany problem,
  • Dołączyć swoje dane: Imię, Nazwisko, numer telefonu, dane do faktury,
  • Spakować w karton zabezpieczając miernik przez uszkodzeniem np. folią bąbelkową,
  • Wysłać na adres podany poniżej ubezpieczając przesyłkę. Preferujemy firmę kurierską DPD.



Adres do wysyłki:

TEXA Jakub Targalski
Obrońców Pokoju 7c
99-300 Kutno
tel: 607-608-945

Serwis
Gdy miernik do nas dotrze wprowadzany jest do systemu. Po wprowadzeniu wysyłamy SMS potwierdzający przyjęcie miernika z informacją jaki jest szacowany czas kalibracji/naprawy. Przeciętny czas serwisu to 10 dni roboczych, ale na początku sezonu przechowalniczego, gdy nagle wszyscy oddają miernik do serwisu może się on wydłużyć. Dlatego zachęcamy o przysyłanie mierników wcześniej.

Jeśli okaże się, że oprócz kalibracji należy wymienić jakąś część np. czujnik tlenu lub akumulator – pracownik zawsze dzwoni i pyta klienta o zgodę podając szacunkowe koszty.


Przesyłka zwrotna
Gdy urządzenie jest gotowe informujemy o tym Państwa telefonicznie w dniu wysyłki. Wysyłamy za pośrednictwem kuriera DPD, który gwarantuje dostarczenie przesyłki do dwóch dni roboczych. Każda przesyłka jest ubezpieczona.
Przekazujemy kurierowi DPD Państwa numer telefonu, ale kurierzy nie mają obowiązku dzwonić do Państwa przed dostawą. Doręczenie odbywa się w godzinach między 9:00 a 18:00. Kurier realizuje określoną trasę, a godzina doręczenia u Państwa zależy od jego harmonogramu. Ma ich zawsze dużo i nie jest w stanie umawiać się z każdym na godzinę lub w konkretnym miejscu.
W okresie jesienno-zimowym nie prowadzimy wysyłek w piątki.

Koszty:

Przegląd i kalibracja miernika przenośnego 300zł brutto
Przegląd i kalibracja miernika automatycznego 350zł brutto
Wymiana czujnika tlenu (zawiera koszt kalibracji) 750zł brutto
Wymiana akumulatora 200zł brutto
Wymiana pompki 150zł brutto
Ładowarka do miernika 70zł brutto
Przesyłka zwrotna miernika przenośnego około 26zł brutto
Przesyłka zwrotna miernika automatycznego około 32zł brutto

Płatności

Preferujemy wysyłkę z płatnością za pobraniem - płacą Państwo gotówką kurierowi przy odbiorze. Mogą wtedy Państwo sprawdzić przy kurierze czy przesyłka jest cała, a ten nie może doręczyć jej zostawiając "pod bramą"

Jest także możliwość płatności przelewowej, ale wtedy obowiązuje przedpłata – wysyłamy email z fakturą i po otrzymaniu wpłaty wysyłamy urządzenie.

Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00